حاشیه

عمو قناد برای کودکان برنامه می‌سازد؟

عمو قناد برای کودکان برنامه می‌سازد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیژن مجید قناد درباره امکان برنامه‌سازی برای بچه‌ها گفت: مایلم در سکوهای (پلتفرم‌ها) نمایش خانگی برای بچه‌ها برنامه بسازم، اما هنوز اقدامی نکرده‌ام. نمی‌توانند ما را از بچه‌ها جدا کنند، با این حال سعی می‌کنیم با افراد جدیدتری نسبت به تیم قبلی کار کنیم.

مجری سابق برنامه‌های کودک گفت: «ما را نمی‌توانند از بچه‌ها جدا کنند، با این حال سعی می‌کنیم با افراد جدیدتری نسبت به تیم قبلی کار کنیم؛ مایلم در سکوهای نمایش خانگی برای بچه‌ها برنامه بسازم، اما هنوز اقدامی نکرده‌ام.»

مجید قناد درباره امکان برنامه‌سازی برای بچه‌ها گفت: مایلم در سکوهای (پلتفرم‌ها) نمایش خانگی برای بچه‌ها برنامه بسازم، اما هنوز اقدامی نکرده‌ام. نمی‌توانند ما را از بچه‌ها جدا کنند، با این حال سعی می‌کنیم با افراد جدیدتری نسبت به تیم قبلی کار کنیم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: اغلب هنرمندان سعی می‌کنند کار جدید خود را با افراد جدید پیش ببرند، هرچند هیچ‌گاه نباید گذشته خود را فراموش کنیم. من مدیون اساتیدم هستم که ابتدا به من درس زندگی دادند و بعد درس هنر.

مجری سابق تلویزیون با بیان اینکه بچه‌ها را نباید فراموش کرد، توضیح داد: بچه‌های امروز به برنامه‌ها و سرگرمی‌های مناسب با سن خود نیاز دارند و با بچه‌های دیروز فرق می‌کنند. نه تنها هنرمندان بلکه پدر و مادر و آموزش‌وپرورش هم باید به آن‌ها کمک کند.

وی در پیامی به بچه‌ها گفت: امیدوارم بتوانند به آرزوی خود برسند و حتما یادشان نرود که علاوه بر اینکه بچه خوبی برای خانواده هستند، پشت سر خود را فراموش نکنند و کسانی را که به آن‌ها نکته‌ای آموخته‌اند، به خاطر داشته باشند.

این هنرمند همچنین درباره سعید راد عنوان کرد: او خوش‌اخلاق، آرام و خوش‌رو بود و الگویی برای جوانان است. ما این آدم‌ها را به سادگی نمی‌توانیم به دست بیاوریم. آن‌ها عمر خود را برای هنر گذاشته‌اند؛ همچون مرحوم راد که با آن‌که از ایران رفته بود، اما دلش برای وطن نگران بود و برگشت و کار خود را همین جا ادامه داد.

قناد در پاسخ به اینکه چرا برخی هنرمندان در مراسم وداع با پیکر سعید راد حضور نیافتند، گفت: هنرمندان جوان باید در این مراسم‌ها بیشتر شرکت کنند؛ زیرا اینجا همچون یک کلاس درس است. حضور در میان هنرمندان قدیمی و گپ‌وگفت‌هایی که صورت می‌گیرد همچون کلاس درسی برای آنان است.

۲۴۵۲۴۵

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا